CZ SK HU

Nový Hybrid SL AMR a SL AMR X sú zárukou nekonečnej "e-zábavy"

Špičkový rám, výbava bez kompromisov s pružinovým tlmičom pripraveným vyžehliť akýkoľvek rozbitý terén, senzačný trakčný pohon a skutočne skvelé ovládanie – jednoducho brilantné!

 

Nový Hybrid SL AMR a SL AMR X sú zárukou nekonečnej "e-zábavy" bez obmedzení vďaka silnému a výkonnému pohonu a skutočným allmountain schopnostiam.

 

Väčšina elektrobicyklov na trhu sú ako starí dobrí kamaráti, ktorí pomáhajú pri pedálovaní aby sme tie isté cesty, ktoré sme zvyknutí jazdiť na klasických bicykloch prešli rýchlejšie, alebo s menšou námahou. Avšak nová generácia elektrobikov GHOST radu SL AMR a SL AMR X je úplne iná liga, ktorá predpovedá ďalší krok vo vývoji eMTB. Sú navrhnuté od prvej skice až po posledný komponent do najmenších detailov, aby vás posunuli do úplne iného sveta a sprostredkovali vám úplne nové zážitky.

 

Vylepšenia a vychytávky, ktoré posúvajú hybridy SL AMR ďalej za konkurenciu ako napríklad:

  • Kratšie kľuky vďaka ktorým už nebudete nimi narážať a škrtať o kamene a iné prekážky. Väčšia svetlá výška a vyššia kadencia v reakcii na motor v správnom rozsahu otáčok zaručuje nové, dosiaľ nedosiahnuté úrovne výkonnosti bez obmedzenia.
  • eMTB jazdci to poznajú, keď im pri strmých výšľapoch dvíha predné koleso. Hybride SL AMR majú toto vyriešené vďaka upravenej geometrii rámu vrátane strmšieho uhla sedlovej rámovej trubky. MXer koncept, kde 29 palcové predné koleso zaručuje presnú smerovú stabilitu a 27,5+ palcové zadné koleso zaručuje zas maximálny prenos sily, záber, pohodlie a bezpečnosť. Výsledkom MXer konceptu je, že naše hybride SL AMR vynikajú dokonalou koordinovanou stabilitou a trakciou na akomkoľvek povrchu.
  • Extrémne tuhý LC karbónový rám s nízkym slopingom hornej trubky poskytuje dostatok priestoru pre telo a geometria odráža moderné, súčasné trendy. Kombinácia LC karbónového rámu s integrovanou výkonnou batériou s jednoduchou manipuláciou pôsobí maximálne dôveryhodne a pritom ľahko a športovo.
  • Medzi jeho ďalšie prednosti môžeme zaradiť aj znemožnenie pretočenia riadidiel, pružinový tlmič pre maximálny komfort s možnosťou uzamknutia, pevné osky v štandarde boost, 203mm silné brzdné kotúče a 4-piestikové brzdy kde zadná brzda je uchytená na patentovanom špeciálnom adaptéri, ktorý sa jedným bodom upína na zadnú pevnú osu a druhým o sedlovou vzperu zadnej stavby. Tým znižuje napätie v ráme pri silnom brzdení a zároveň lepší odvod tepla.

 

Stručne povedané: špičkový rám, výbava bez kompromisov s pružinovým tlmičom pripraveným vyžehliť akýkoľvek rozbitý terén, senzačný trakčný pohon a skutočne skvelé ovládanie – jednoducho brilantné!

klikni pro velký obrázek